Mindegyik konyhát meg lehet tölteni


Egy ismerősömnél jártam a múltkorában, aki felújíttatta a konyháját mióta legutoljára náluk voltam. Nagyon profi lett a konyha, a funkciók többnyire maradtak a helyükön, de több, jobban pakolható tárolóhelyet hoztak létre. Például a szagelszívó mellé bekerült egy felsőszekrény-sarokelem is:
Egy másik nehezen kihasználható helyre egyedi gyártású, ajtó melletti keskeny zárt szekrény készült:
Mikor megkérdeztem a háziasszonyt, mit tart benne, kissé pironkodva így felelt: minden konyhát meg lehet tölteni. 
Mikor bekukkantottam a szekrénykébe, kiderült, hogy valójában tágas fűszetárolóként szolgál. Jól körülírt funkciója volt, azaz nem random bármik gyülekeztek benne. Ám megakadt a szemem három üveges őrölt fahéjon, ami magyarázta a pironkodást. Nálunk is népszerű fűszer a fahéj, de a három üvegnyi nekem soknak tűnt. Viszont sokan, sokféleképp vezetjük a háztartásunkat. Vannak családok, akik ritkábban, egyszerre többet vásárolnak. Nekik érdemes a készletek tárolására is felkészülni, amikor a konyhatervezési fázisban az igényeiket összeírják és azért az a bizonyos bevásárlólista is jó dolog.
Ugyanakkor az is lehet, hogy ismerősöm nem mérte fel  tételesen a lakberendezés tervezése során, hogy összesen mi mindent szeretne eltárolni a konyhájában és ezeknek mennyi helyre van szükségük. Ezért aztán meglepődött, hogy a konyhai eszközei kitöltötték az új szekrényeket. Ti tisztában vagytok a konyhátok teljes leltárával?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések