Projektlavina

A projektlavina gondolatát mástól hallottam először (itt főhajtás dukál az egykori Messy Minimalist fedőnevű Rachel előtt).

Előfordul, hogy valamibe belekezdesz, de egy másik dolog utadat állja, ami miatt nem tudsz haladni az előzőleg elkezdett feladattal. Roppant frusztráló. 

Például hadba indultam Szennyesszörny ellen. Egy csatát már megnyertem, vagyis egy töltet már kimosva és ki is akasztva. Viszont a következő fordulónál elakadtam, mikor a ruhaválogatás végén szembetaláltam magam ezekkel az egyik kölökről frissen lekerült, de igencsak foltozásért rimánkodó  nadrágokkal.


Ha megfoltozom őket, akkor nem tudom a mosást elindítani, vagy kimaradnak és nem érem el az üres szennyestartók által biztosított zen állapotot.

Ha nem bajlódom velük, csak kimosom őket, akkor biztos elfelejtem, hogy dolgom van velük, mire megszáradnak. Csak az a nyomasztó érzés marad, hogy valamit tennem kellene, de gőzöm sincs, mi az.

Ti mit tennétek a helyemben?





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések